Ysgl26 Kızlar oğlum 9 ay 18 günlük .bugün sağlık ocağındaki hemşire aradı 9 ay aşısı için.. boyu ve kilosunu sordu bilmyiorum ölçüp arayayım sizi dedim.ölçtüm boyu 78 kilosu 11.. hmm dedi biraz kilosu fazla diyet mi yaptırsak ek öğün ve emzirme sayısını biraz azalt şişman bebek olmasın ilerde obez olur dedi kapattı suratıma. Çok canım sıkıldı. Sizce de şişman mı oğlum? Doktorumuz normal demişti 8 ay kontrolünden bu yana yarım kilo almış zaten
tazeanneeeee Ysgl26 doğum kilosu ya da beslenme düzeni, erkek/kız oluşu, persentil eğrisinin hiçbir önemi yok zaten. bu sağlık ocağı hemşireleri kadar cahil okumuşlar yoktur. doktoruna danışmadan asla bu insanların sözlerini ciddiye dahi alma.
Dondurmalikahve Ysgl26 Bir kere yarım kilo almış zaten demişsiniz ama bu aya göre çok iyi söylemeden edemedim bu arada şişman değil içiniz rahat olsun 😊
Beraninannesii Ysgl26 Dün kontrolü vardı 9 ay 25 günlük Boy 80cm kilo 11.850 baş çevresi 47.5 herşey gayet yerinde dedi eksi yada artı herhangi birşey söylemedi doktoru .
Ysgl26 tazeanneeeee evet ya her defasında doktorun söylediklerinin tam tersini söylüyor moralimi bozuyor..aşıya gidince tersleyeceğim ama yeter yani ancak moral bozuyolar.. oğlum 36 haftalıj doğdu 2 kiloydu ilk kontrolde sağlık ocağında aynı hemşire aa ne kadar zayıf bebek hiç bakmamışsın buna dedi cins cins. Sanki benim elimdeymiş gibi
Leyla54 tazeanneeeee yemin ederim bende deli oluyorum sağlık ocağı ebelerine kızımda uzayan sarılık vardı aaa çok sarı birşey var Bunda neden bu kadar sarı dedi uzayan sarılık dedim öyle şey mi olur dedi Şartelim attı zaten evhamlıyım hepten huzursuz oldum bebeğim şuan bembeyaz 😂 takmayın lütfen çocuk doktoruna zaten görünüyorsunuz gerekseydi o açıklamayı yapardı doktorunuz canınızı sıkmayın 9 aylık bebeğe neyin diyeti gözünü seveyim deseydiniz 😂
tazeanneeeee Ysgl26 10 aylık erkek bebeklerde üst sınır 11600dür ve bazı bebekler minyon bazı bebekler iridir. aile geçmişi anne baba yapısı bunlar çok etkili. sağlıklı besleniyorsa kilosunun hiçbir önemi yok. benim kızım da 2300 doğdu 11 aylık 8700 kilosu görenler çok zayıf diyor ama çok sağlıklı bir bebek olduğu için zerre umrumda değil. 27 haftalık hamileyken doktorum minyon bir bebek olacak demişti siz de takmayın
Leyla54 Ysgl26 herseySeninleguzel11 şen diye bahsettiği erkek çocukmuş o zaman ev şenlenirmiş miş miş miş 😂😂😂🤭🤪🤪🤪 bozdum sağlık diye dua et evimiz neşeli çok şükür dedim erkek çocuk için diyorum dedi 😡
Dondurmalikahve Ysgl26 Çokta değil az da çünkü hareketli ya artık o yüzden iyi zaten kg alımı düşüyor. Yürüyor mu bebeğiniz
Ysgl26 tazeanneeeee evet çok haklısınız ya millet konuşuyor takılmıyorum ama sağlıkçı da böyle diyince insanın canı sıkılıyo yani
Ygzz Ysgl26 bizde 9 ay 5 günlüğüz 11.500 kilosu sağlık ocağı hemşiresi hormon testi yaptırın dedi kendi doktorumuz kiloya bişey demedi başka doktora götürdüm oda bişey demedi doktorlar bişey demezken hemşirenin böyle bişey demesi çok saçma aklımı oynatcaktım