irva Aselimm1601 ilk 3 ay bende devam etti.Sonrasında azaldı ama tam anlamıyla geçti diyemem.Streslenip sinirlendim mi çıkıyor artık.a
tazeanneeeee Aselimm1601 11 ay oldu hala devam. çok yorulunca, üzülünce, sinirlenince direkt 15lere 16lara çıkıyor doğuma da 19 10la alınmıştım tansiyon kaldı sanırım
-Ygtbgra Aselimm1601 kullanmiyorum hastaneye gitsem belki başlanir hatta gitmem gerekiyor ama evde takip ediyorum sinirlenmeye uzulmeye hic gelmiyor malesef