medainci İyi günler, rotavirüs aşısı ilk doz en geç 15.haftada vuruluyormuş, kızım 17 haftalık oldu aşıyı vurdursam şuan sıkıntı oluyor mu, bilginiz var mı?
hunilimomy medainci doktorunuza danışın en net bilgiyi o verir ama 15.hafta olarak biliyoruz genellikle
medainci Çok teşekkür ederim bilgileriniz için, aynen 15.haftaya kadar yapılıyormuş ama işte bizim zaman geçince yaptırmakta bir sıkıntı oluyor mu diye merak etmiştim.