Alyaprenses10 Kızlar dün 1 yaş aşılarımızı olduk bir koldan iki bacaktan dündendir iştahımız yok yediğimizi kusuyoruz ve ishal olduk. Bunu yaşayan varmı resmen cocugumun tüm düzeni kaçtı😪
Ayse28-93 Alyaprenses10 Dün bizde bir yaş aşısı olduk aşı iki kol bi bacakdan olduk benim oğlumda iştahsız ve huzursuz büyük ihtimalle aşı dan kaynaklı akşama doğru düzelirler inşallah
Sedaalya Alyaprenses10 biz 1 yaş aşısından sonra tüm iştahımızı kaybettik 13 aylık oldu hala düzene girmedi bugün kontrolümüz var umarım kilo kaybetmemiştir korkuyorum
ikizannesi000 Alyaprenses10 biz olmaz olaydık azıcık Bi iştahı vardı oda gitti 14 ay 15 günlük oldu halla iştahsız asla yemiyor keşke vurdurmasaydım bile dedim
Meryem03 Ayse28-93 bizde bugün olduk 2 kol bir bacak her hemsire kendine gore yapıyor heralde bacaktaki zatürre dedi kolllar su çiçeği ve kızamık ama netten baktım su çiçeği demiyor kafam.karisti