Busraksee1 Merhabalar herkese Emzirirken doğum Hapı kullanan var mı Şimdi doktordan geldim cezarette verdi Yine de buraya da sormak istiyorum kullananlar var mı nasıl Kilo yapıyormu yan etkisi var mı ?
Deletedmom_78 Busraksee1 ben kullaniyorum🙋yan etkisi adet olmadım ama ayda 1 hafta falan lekelenme oluyor bazen adet gibi geliyor bir anda bazen lekelenme onun dışında bir yan etkisini görmedim
Deletedmom_78 Busraksee1 emziriyorum evet🤭vallaha ben aylardir kullaniyorum doktor kullanabilirsin süte gecmez dedi bir sıkıntı da olmadı çok şükür ♥️