Kızlar bebeğime kahvaltı hazırlamaya mutfağa gittim 5 dakika sürmedi içeri geldiğimde ellerinin üzerini emmiş baktım kremli. Travazol yanında açılmış. Ağzında görünürde bir şey yoktu ağzının içini yıkadım. Eczane kakadan çıkar bol su içir dedi. 112 yi aradım doktora bağladılar o da bekleyip gözlemle doktora götürme dedi. 8.5 aylık. Yine de çok korkuyorum başına böyle bir şey gelen var mı? 😢 O kadar da dikkat ediyorum ki anlık oldu çok üzgünüm 😭