EkimAnnesii Bebegimveben1_ aradım konuştum barkod no yok bizde e nabız dan bakıyoruz dediler. Mecburen yarını bekliycem.
arassmomss laliko35 Benimkinde mi sorun var acaba ben hep hastane sisteminden bakıyorum 2 aydan önce düşmüyor e nabiza
laliko35 arassmomss aaa niye acaba ben ne zaman sağlık ocağına kan versem ertesi gün sabah e nabıza düşüyor hastane de de değişiyor bazen e nabız a düşer bazende tc kimlik no ve doğum tarihi ile hastane sitesinden bakıyorum
Gizemkraks EkimAnnesii ilk yaptığınız kuruma çizgisi olabilir birinde çıkıp diğerlerinde çıkmaması grip
Prensesannesi0910 EkimAnnesii devlette yaptirdiysaniz düşüyor ozeldeyse barkod veriyorlar hastane sitesinden bakılıyor
laliko35 EkimAnnesii tamam gitmeyin işte kendiniz bakarsiniz sabah düşer e nabıza 😊 9.30 10 gibi düşüyor sonuçlar yazarsınız merak ettim 😊😊😊
EkimAnnesii laliko35 bugün akşam 5 de düştü sisteme ama ben doktora yazdım öyle öğrendim. Negatifmiş , o kadar rahatladım ki daha oğlum küçük ikincisine bakma cesaretim yoktu. 😊 Rabbim isteyene nasip etsin.
EkimAnnesii laliko35 öyle canım bide hasta çocuğun varsa. Doğdu doğalı hastanedeyiz yürüyemiyo hâlâ fizik görüyo. İyileşsin ondan sonra nasip etsin rabbim.