Bence yaptırın, kolay bir virüs değil, bebeğim aşısı olmasına rağmen rotavirüs kaptığında ateşlendi ve ishal oldu ama çok şükür evde geçirdi, aşı olmasaydı hastanede kalabilirdi ki aşı olmadan virüse kapılan bir tanıdığımın oğlu 10 gün hastanede kaldı. Yaptırmanızı öneririm.