Nereleregidem Günaydın herkese 🌺 10.5 ay sonra regl oldum m. Sorum şu ki, dört gündür ilk günmüş gibi devam ediyor kanama 😔 iligim kemiğim kurudu 2 kilo falan verdim. Sizde de oldu mu bu ilkin günahı olmaz mı demeliyim 😔
Eessiinn Nereleregidem Ben de 10 ay sonra olmuştum ama kanamam normaldi belki kişiden kişiye değişiyordur
1prens1prensess Nereleregidem 8.5 ay oldu ben hala olmadım tek merak ettiğim göbek birazda olsa gidiyor mu dkdkrjek
Hakanbuse0 Nereleregidem 6.5 aylıkken oldum 3 kilo verdim 3 ayda ama ilk oldugumda asırı olmustum bende
Nereleregidem 1prens1prensess reglden sonra üç kilo verdim 🙈 göbek hala duruyor ama pek bir çabam da yok gitmesi icin 😓
1prens1prensess Nereleregidem ya benim hala 6sylık gebe göbüşü gibi 62yle doğurdum hala 62uim herkes hastalan gider hafiften olsa diyor bakalım😂
Nereleregidem 1prens1prensess evet biraz da ödem herhalde ama mucize beklemeyin 😅 hazır vermişken yediklerime dikkat edeyim dedim bı salsam yine hemen alıyorum. İnşallah siz hemen verirsiniz 🙏 bu arada bana da hamile misin diye soranlar oluyor 🤗🤗🤗 hamileyken diyet yapmak zorunda kaldım eski kiloma hemen dönmüştüm sayılır ama fakat lakin göbek gitmiyor 😪😪😪