42 günlük bebeğim var akşam sabit 11-12 arası uyutuyorum gece her iki saatte bir alarm kurdum kalkıp emzirmek için. Ama şu bir haftadır kurduğum alarmları duymuyorum kızımda gece bir sefer kendi uyanıyor sabah 6da doğduğu günden beri uyanıyor o uyandığında ben zaten babasını işe göndermek için çoktan uyanmış oluyorum. Kurduğum alarmdan da bir saat sonra kendim uyanıyorum duymuyorum alarmlar. Bi kaç sorduğum kişi o acıkınca uyanıyor bu kadar düşünme kendine eziyet etme diyor. Aceba ben mi çok abartıyorum. Siz hangi aralıklarda besliyorsunuz lütfen bana yardımcı olabilir misiniz?