7 ay 26 günlüğüz. Ek gıda dönemindeyiz ama emziriyorum da. Bu sıralar sabahları kahvaltıda çok zorluyor. Ağzını açtıramıyorum çok az yiyor. Sever diye tarhanalı omlet yaptım küçücük bir şey zaten yarısını yedi ya da daha azını. O da zar zor. Sonra zar zor lor peyniri yedirebildim biraz. Bebe bisküvisi aldım organik onu da sevmedi bi iki kaşık alıp bırakıyor. Sabahları hep böyle. Üstüne emziriyorum doymamıştır diye. uygulamada bu zamanların atak dönemi olduğu ve beslenme reddi olabileceği yazıyor. Kilo verir mi diye korkuyorum. Yedikleri yetmezse diye üzülüyorum. Siz böyle zamanları nasıl atlatıyorsunuz? Yedikleri yeterli geliyor mudur?