66arasim ailemle aynı memleketteyiz ama değişen bişey yok bende tek bakıyorum kendi ailem köyde her zaman görüşemiyoruz eşimin ailesi de araçla yakın ama toplu taşıma ile bir saat sürüyor yol kalabalıkta yer diye arkadaşlara falan gidiyoruz ya da kuzenlere arada ağzını açmadan geri geliyor yatarken çok mama içirip yatırdım aç kalmasın diye hava aşırı soğuk olmadığı sürece hep dışarı çıkardım bu zamana kadar yerde kar varken bile çıktım hava şartlarına alışması gerekiyor diye muzu bile reddeden bir çocuk dün pazara gittik muz aldım sürekli konuştum muz alacağız muz alalım mı bak muz aldık diye parka götürdüm geri dönmeden oturduk biraz muz yiyelim mi dedim iki defa ısırıp bıraktı küçücük muzu bile bitirmedi ekran mümkün olduğunca gün içinde sınırlı çizgi film çok kısa süreli açıyorum daha çok şarkılarla destekliyorum günü biraz daha anlaşılır dönemde olduğumuz için ev işlerini birlikte yapıyoruz bulaşık makinası boşaltıyoruz çamaşır toplayıp seriyoruz evin içinde tabi askıda evi süpürüyoruz peşimden ayrılmıyor araba gibi süpürgenin şekli her sabah bugün nasıl bitecek derken bugünde bitti çok şükür diyorum yeme konusunda ben hata yaptım daha erkenden eline verebilirdim yiyecekleri vermedim reddetmeye başladı bir aydır kaşık çatal tabak koyuyorum önüne çatalla yiyor alamazsa elle devam ediyor çok işe yarıyor kendi kendine yemesi ben hiç bir şey demeden yanında yiyerek eşlik ediyorum