Ya allah aşıka bişi söyleyin çocuğum 11 Ay 7günlük 2sn yanlız kalmıyor nereye gitsem arkamdan zırıl zırıl ağlıyo gitmeyede kalmıyor iki adım atsam hemen ağlıyor. Bi ara baya hasta olmuştu tv izledi şimdi ona alıştı açmayınca onada ağlıyo hiçbir işimi yapmıyorum tuvalete bile gidemiyorum acil işlerimde tv açıyorum anca öyle duruyor sürekli böyleydi napmam gerekiyor nolur yardım edin ya