Gaz sancısıdır canım 3 buçuk aya kadar bizimki hep öyleydi hele sabaha karşı baya uyutmazdı çocuğu sürekli ıkınırdı damla kullan sürekli masaj yap sıcak duş aldır üstüne güzel bi masaj yap ayaklarını karnını sıcak tut maalesef zamanla geçiyor ama en azından bunlar bebeğine iyi gelir biraz olsun rahatlar