anorganikanneeee Aslananne1 doktora gidin, yumuşak doku olduğu için zor iyileşir. Enfeksiyon kapmasın
Show_must_go_on Aslananne1 dr gidin dikiş atarlar kızım da yüz üstü düştü geçen ay yarılma olmadı ama iç kısımda çok az yırtılma var dikiş atalım kanama olmasın dedi enfeksiyon kapat zaten dudağı yarılmasa bike dr gidin düşmüş allah korusun