blue5 ben doğdu doğalı hiç TV yı kapatmadım ama hiç dikkatini çekecek şeyler açmadım , mesela çizgifilm ve YouTube hiç açmadım TV de bi dönem reklamlar dikkatini çekti o zaman da Netflix açtım reklam girmesin bakmasın diye ve hiç de bakmadı, TV açıkken dikkatini bile çekmez önünde oyuncaklarıyla oynardı, müzik kanalı açıyordum yada çocuk şarkıları açıyordum karanlık ekranda öyle oynuyordu, iki yaşına kadar telefonu da sadece konuşmak için sanıyordu ama sonrasında göre göre öğrendi maalesef ama en azından geç öğrendi buna da şükür diyorum, şimdi dört yaşına girecek sınırı var hergün telefonda bi süre oynamasına izin veriyorum