Ayseee60 Kızlar ilk defa süt sağımı yaptım dun aksam sağıp dolaba koydum şimdi baktım böyle. Böyle mi olması ğerek yoksa bozulmuş mu bu süt 🥺 https://imgyukle.com/i/QqQYFM https://imgyukle.com/i/QqQHnh
keskebirazuyusam Sütün yağlı maşallah, benimde böyleydi 😊 ısınınca erir o. Belki biliyorsundur ama yinede söylemek istedim sütünü bi kaba koyup ocakta ısıtma emi. Sıcak suyun olduğu bi kapta biberonu içine koyarak benmari usulü ısıt🥰 şifa olsun bebişine