Gurbettt34 https://imgyukle.com/i/QqQPvt Sağlık ocağı doktoru aft dedi ama aft böyle olmuyor ki başına gelen var mı böyle bir kızarıklık olan bebeğinde lütfen çok önemli
Ucansupurge Gurbettt34 aft bencede. Direk bembeyaz olacak değil. Vitaminsiz kaldığım dönemlerde bende sürekli çıkar bu şekilde başlıyor sonra yara gibi olup bembeyaz oluyor. Çok geçmiş olsun kuzuya. Emin olmak için çocuk doktoruna götürün
Mrvsmt2502 Gurbettt34 evet aft ve genişlemiş. Diş teli kullandım devamlı oluyordu benimde. illa Beyaz olmuyor ilerlemiş olan kırmızılaşıyordu hatta bazen kanıyordu
Gurbettt34 Poyrazin_annesii Evet benim bildiğim de böyle olmuyor krem verdi yolladı yarına doktora randevu aldım ama içim içimi yiyor
Sonsuzask Gurbettt34 boşuna almışsınız ilk bebeğimde bende sizin gibiydim yıpranmaktan başka hiçbir şey olmadı şimdi rahatım maşallah daha iyi büyüyor
Gurbettt34 Sonsuzask İkinci bebeğim valla ama yine de doktora güvenene kadar birşey olduğu zaman içim içimi yiyor
Sonsuzask Gurbettt34 Allah şifa versin acır da iştahı da kesilir korkma geçecek üzülme Allah kimseyi evladıyla sınamasın analık zor zanaat
Gurbettt34 Ucansupurge Vitaminleri de düzenli kullanıyorum D vit ve kan ilacı şuan 6 ay 12 günlük ama neden çıktı acaba ya yarına randevu aldım bakalım
Ucansupurge Gurbettt34 mikropta kapmış olabilir canım dilini vs isirdiysa o yüzden de oluyor. Bende çok sık çıkıyor baya aciyor yemek yedirmiyor valla çok geçmiş olsun kuzuya. Bu dönemde asitli tuzlu birşey çok vermeyeye çalış yanar çünkü
Gurbettt34 Ucansupurge Tereyağına kadar kendim yapıyorum zaten canım tuzsuz yemesi falan en dikkat ettiğim şey ama niye oldu anlamadım ablasının oyuncaklarını da sürekli ağzına koyuyor falan bilmiyorum valla ya doktora da götüreyim de bi
Ucansupurge Gurbettt34 Olabilir canım meyve yemesi nasıl ben meyve yemedigim zamanlarda oluyor genelde
Gurbettt34 Ucansupurge Daha yeni ek gıda da tadımlar bitti sebzeleri bitirdik canım meyvelere yeni geçicem