nazlimom_ benim de benzer bir sorum var, geçen hafta doğumgünüydü, bugün 1 yaş aşısını yaptırcaktım normalde, eltimin kızı dün su çiçeği dökmüş 2 gün önce de görüşmüştük, kızımla çok yakın temastaydı acaba bu durumda aşı için bulaş olup olmadığını beklemeli miyim diye düşündüm ben de. Var mı bilgisi olan?