Berra_K ikinci günü toparlandım üçüncü günü iş yaptım diyenlere ben de hayret ediyorum. Normal doğumum mecburi sezaryene döndü ve berbattı yani tam manasıyla berbat. İki gün gaz çıkaramadım sancıdan kıvrandım, 5 gün tuvalete çıkamadım oturamadım kalkamadım şimdi 20 gün oldu şükür daha iyiyim bir şekilde geçiyor ama tecrübeli tavsiyesi vereyim eğer gaz ve tuvalet sorununuz varsa duphalac diye bir şurup var Allah ou bulandan razı olsun ondan alın için düzenli ben onunla tuvalete çıkmıştım çok iyi geldi. Kayısı suları falan neler içtim ama boş fayda etmedi , inşallah çabuk iyileşirsiniz Allah kolaylık versin