Benim bebem tutmadı. Doğumdan önce wee baby damaklıdan almıştım birkaç kez denedim tutmayınca vermedim. Başka marka da denemedim. Emzik emmemesinin bi olumsuz yanını da görmedim 🤷🏻♀️ bi ara parmağını emerek uyuyordu 2-3 aylıkken o zaman korkmuştum baya. Onu da sonra bıraktı zaten