Kbetul mamayı genellikle içeceği kadar yapıyorum, kalırsa hiç içmezse buzdolabına koyuyordum, ama biraz kalırsa zaten mama çok hızlı bozulduğu için 15 20 dakika geçtimi geri vermiyordum, biberonu ise her mamadan sonra kesinlikle yıkıyorum, sadece su çalkalamak ile temiz ve hijyenik olacağını sanmıyorum, biz nasıl yemek yedikten sonra tabağa su çalkalayıp için de yeniden yemiyorsak bebeğe de o şekilde vermemeliyiz, sonuç da onların bünyeleri bize göre daha da hassas.