Artık ne yapsam caresız kalıyorum
Kızım bırkac ay sonra 4 yaşına girecek zaten genel olarak huysuz aksı bır çocuk sımdı de 3 aylık bir oğlum var kardesı olunca daha da kötü oldu yemegı uykusu hersey ezıyet halıne geldi
Ben bebekten yorulacağım düşünürken 10 tane bebek bakarım bır kızıma bakmak zor geliyor napsam şaşırdım kaldım banyosundan tuvaletıne saç yapımından kıyafetıne kadar zor sureklı ağlıyor sürekli ne desem zıtlaşıyor asla söz dınlemıyor uykusundan bebek gıbı sürekli kalkıp anne diyor ağlıyor
Bana bır akıl verın 😞