Merhaba kızlar 7 aylık bebeğim var ikinci çocuğu şu an düşünmüyorum eşim ne kadar istese de. Prezervatif ile korunuyoruz ama bana hiç garanti gelmiyor ara ara da başıma talihsiz olaylar geliyor geçen gün yırtıldı bi kaç kez içimde kaldı Allah’a emanet yaşıyorum yani 🤦🏻♀️😅 aylık ya da üç aylık iğneler olduğunu söylemişti sağlık ocağındaki hemşire bu şekilde korunan ya da etrafında olan var mı? İğneler ücretli mi? Ne kadar garantisi var?