Ya lütfen yardım edin bebeğim kabız gaz yapamiyo kaka yapamiyo iki kere fitil vermeyip sadece poposundan uyardım sorun olur mu birinde yaptı diğer uyardigimda yapmadı aşırı agliyo huzursuz fitil versem ne olur veyada nasıl kakasını yapar bebeğim daha 50 günlük çok feci agliyo kendini sıkarak