Kubra226 Ilık su ile önden arkaya temizliyorum iç kismini da öyle yapıyorum yanlış mı yapıyorum. Bı yerde oraya müdahale edilmemeli yazıyor ama enfeksiyon vardı geçen hafta kizimda siz nasıl yapıyorsunuz. Bide yapisikligi nasıl anlarim
Deletedmom_58 Kubra226 iç temizliğini yapmayın enfeksiyon kapmış bak. Yapışıklık için örnek olması açısından googladan bakabilirsin
ekmekarasibal Kubra226 mecbur temizliceksiniz iç kısmı. Kaka yapınca oraya da bulaşıyor. Temizlemezseniz enfeksiyon kapar
Minnikkizz Kubra226 iç temizlik yapılmamasının denmesi şöyle yani kimyasal maddeyle. Yoksa bu bebek kaka yapuyor ve hep içine doluyor nasıl temizleyeceğiz. Tabiki ılık suyla yıkayarak. Müdahale etmeden nasıl temizleyeceğiz sacmalik. Kaka içinde kalsın o zaman demi. Ben yıkıyorum valla her kaka sonrası. Ha bide akıntısı varsa ıslak mendil va degil pamuk ve suyla silin
Deletedmom_58 Kubra226 sari sarı lekeleri bilmiyorum eğer beyazsa onlar enfeksiyondan koruyan şeyler ben daha hiç açıp içini temizlemedim enfeksiyon kapmaması için. Siz yine de bi doktora sorun en iyisi
Kubra226 Deletedmom_58 ben de temizlemistim beyaz ve sarı vardı o yüzden enfeksiyon oldu siz de idrar testi verin bence
ekmekarasibal Deletedmom_58 eşim dr. Kaka yaptıktan snra temizlettiriyor. İçine kaka giriyor çünkü. O da enfeksiyon neden
Tubtub7171 Deletedmom_58 muhakakk temizleyin doktorumuz temzlemediğimiz için enfeksiyon olduğunu söylüyor tabi ıslak mendille değil pamukla
Kubra226 16temmuzannesi enfeksiyon olduğunu biz anlamadık doçent doktora gitmiştik bebekte çok ıkınma var dedik gazdan dolayı çişini rahat yapıyor mu dedi evet dedik yine mi bakalım idrar kültürü ne dedi
Kubra226 Minnikkizz ben de bu enfeksiyondan sonra su ve pamukla siliyorum sonra da kuruluyorum pamukla
35lavanta En iç tarafı birtek kakadan sonra yıkıyorum oda tuvalete oturuyorz zaten kızım 4 yaş olmak üzere kendim nssıl tahretleniyorsam onuda aynı şekilde yapıyorum çiiş yapınca yüzeysel yıkıyorıium en içleri ellemiyorum
35lavanta Kubra226 Bebekkende aynısını ıslak mendille yapıyordum siz pamuk tercih edebilirsiniz tabi ben sleepy yenidoğan natural alıyordum içime sinerek kullandım çişte hiç içeriyi ellemedim sadece kakada 🌸
Deletedmom_58 Tubtub7171 iç kısma müdahale edilmemeli diye biliyorum ben kaka dışında temizlemiyorum 🤷♀️şüpheye düştüm ama hep duyduğum bu şekildeydi
Tubtub7171 Deletedmom_58 bende öyle duymultum hatta 1 ay hiç bakmadım bile 1 ay kontrolünde doktorumuz hemen oraya baktı kesinlikle temiz kalmalı dedi
Kubra226 Tubtub7171 evet bize de öyle dedi bide o iç kısmı her bez değişimi açıp kontrol edin yapışma olur dedi