Kızlar 1 ay sonra tam 3 yaş oluyoruz. Bizim ki çok fena akıl sağlığımı korumaya çalışıyorum resmen. Her şeyi ağlayarak yaptırmak istiyor. Bazen iyi paylaşıyor bazen asla paylaşmıyor arkadaşına kızıyor sen oturacaksın ben oynayacağım oyuncaklarla diyor. Yemek yiyeceğiz top oynayalım diye krize giriyor. Vs vs. Yani şuan ben hazır olda onun hayatını yaşıyorum ama yine de olmuyor yapamıyorum gerçekten iyi yetiştiremiyorum. Kimi cahiller gelmiş bağır kız korksun diyor ben bağırmak istemiyorum yani gerçek saygıyı bilsin istiyorum. Büyükler geliyor içer waaaaaa aaaa diye bağırıyor sen konuşmaaaa diyor. Bazen de aşırı sevecen herkese sarılıyor şakalar yapıyor misafirleri o karşılıyor masalarına oturuyor hoş geldin der şeveklikler yapr dans eder. Bu arada bana da aşırı düşkün.