20 aylık bı bebeğim var şu an saat sabahın 6 ’sı ama o TV çizgi film izlemek için ayakta ramazan girdiginden beri rutin gece 3 te kalkıp bağıra cagirw çizgi film izliyo bıraksak saatlerce izlicek ne uyuyo ne uyutuyo birde çığlık çığlığa kardeşi var 8 aylık onu da uyutmuyo komşular bile rahatsız oluyor gecenin bı yarisi sesinden nasıl koparicaz TV’den hiç bilmiyorum ailecek çıldırmak uzereyiz🤦☹️