Berfboz ah o gunler hiç gecmeyecek sanıyor insan cunku bızım baya uzun surmustu 7,5 aylıkta artık bi tık rahatlamıstım gazı 8,5 aylıkta bitti ,umarım sizin kısa sürer,ama alerjıden dolayı boyleydı sızde kontrol ettırın ıstersenız normal gaz olmuyor bagırsak tepkımelı alerjılerde boyle oluyor cogu zaman