Medya123 Kızım “9 aylık bi ayağını yere koymuyor diğeriyle sağlam basıyor doktorlar oksijensiz kalmış doğum esmasında diyor fizik tedaviyle geçermiş durumu böyle olanlar var mı
Deletedmom_61 Medya123 ay hiç öyle düşünmemiştim benim kzimda öyleydi birini hiç basmazdi biriminde ucuna başardı yürüteç aldık bastı ama parmak ucunda yürüyor