Arkadaşlar merhaba,
3 buçuk aylık bir bebeğim var
10 gün öncesine kadar geceleri 1 saatte hatta yarım saatte bir uyanan çocuğum 10 gündür geceleri sadece 1 kere beslenmek için uyanıyor ve her gün aynı saatte tabi ki bundan şikayetçi değilim fakat aynı saatte olduğu için ilginç geldi belki saçma gelebilir ama uyku düzeni oluşması için ya da çok istikrarlı bir şekilde aynı saatte uyanması için erken değil mi bilemiyorum belki de normal ben farklılık olduğu için sizlere danışmak istedim.