[silindi] ben mestil aldım ilk önce kendi doktorum nurseyi önerdi onu biraz kullandım iyi geldi , sonra bebeğimin kolik olduğunu öğrendim fayda etmedi artık nurse o yüzden doktorum biogaia önerdi nurseyle birlikte, sonra ben biogaia aldım sonraki gün bebeğimin gazı çıktı ondan sonra da gaz için bir sorun yasamayinca kullanamadim öyle kaldı elimde, ben size bir damla onersemde bebeğinize etki etmeyebilir inanın bebekler çok farklı