Oğlum 10 gün sonra 9 aylık olucak. Doğduğundan beri asla uykusunu düzene koyamadım. Uyku eğitmeniyle çalışayım dedim yine olmadı. Gece 3 4ü buluyo gece uykusuna geçmesi. Erken kaldırıyorum zaten geç uyuyunca aralıkara kadar dayanamıyor. Neyse öyle böyle idare ediyoruz erken yatırıyorum zaten yarım saatte bir uyanıyo sonra gece 11 12de uyanıp yine otıruyo 3e kadar. Yani 3ü görmeden rahat edemiyo sanırım. Rutin, saat aralığı her şeyi yapıyorum sonucunda daha da beter oluyo uykuları. Napıcam bilmiyorum gerçekten böyle bi süreç yaşayıp düzelen tavsiyesi olan var mı. 3 te 4te uyur ama bıraksam öğlen 1de kalkar yani erken yatıp kalksın istiyorum resmen 3 aydır öyle bi uğraş verdim ki olmayınca olmuyor sanırım