menekse_kaya34 gümüş kapak tavsiye ederim 6 aylik oldu kızım hala kullanıyorum yoksa başka bı kapakta olur içinde süt biriktiği için süt acıyı hafifletiyor kuru kalmaması gerekiyor kuruduğu zaman daha çok acıyor maalesef. Kantaron yağıda azaltmisti.kantaron ve anne sütü dışında bişey den fayda görmedim ben.birde emzirme videoları izleyin sanırım en çok tutuş bozukluğundan ve kuruluktan oluyor sanıyorum Çok geçmiş. Olsun