Kızlar merhaba ben daha önce hiç doğum kontrol hapı kullanmadım. Şimdi bu ay bir baslayayım dedim ilk defa. Reglimin ilk günü kullandım. Yaklasık 8-9 gün sonra yine kanamam oldu benim normalde hiç böyle birşey olmazdı. Şuan nerdeyse ikinci kanamamın ilk gününden 5-6 gün oldu ve hala kesilmedi. Ama ben doğum kontrol hapını aynı sırayla kullanıyorum. Böyle durum yaşayan varmı bilgilendirirmisiniz