menekse_kaya34 Kizlar iki gündür doğum yaptım normal doğum dikislerim var iç dış hemde ama hayla regl olur gibi sancılarım oluyor böyle olan var mı ilk çocuğumda hiç böyle olmamıştım ikincide niye böyle oldu anlamdim yaşayan var mı
Pasamm14 menekse_kaya34 rahim kendini toplamaya çalışıyor daha çok yenisiniz dikislerde ağrı yapar bende de bir süre ağrı olmuştu
Birannebirfurki Deletedmom_68 evet ya heleki emzirirken çok çektim o ağrıyı 1 hafta sonra anca toparlandım şu an 1 aylığız çok nadir arada giriyo yine
menekse_kaya34 Pasamm14 dikişte çok sancı oluyor belimden alt karın tarafına doğru emzirince çok oluyor ozelikle
Pasamm14 menekse_kaya34 daha kaslarınız bile kendine gelememiştir normal doğum gerçekten çok zor bisy bütün kaslar kendini sıkıştırıyor dinlenmeye çalışın emzirilen otorurken belinizi destekleyin mutlaka dikişler içinde ben bir kaç gün C yastık vardı onun üzerine oturdum daha rahat oturuluyit tavsiye ederim
Deletedmom_68 Birannebirfurki 6 haftada eski haline geliyormuş rahim, az kalmış sizin de🙃sağlıkla büyüsün
menekse_kaya34 Birannebirfurki ben ilk defa yaşadım ya zaten emzirince göğüs ucu ağrısı oluyor birde sancı Cook zorluyor
Deletedmom_68 Deletedmom_68 bebeğiniz yani, böyle söyleyince rahminiz sağlıkla büyüsün der gibi olmuş😄