7 aylık oğlusum normalde yanaklı tombis bir bebek ama nedense sol yanağı diğer yanağına göre daha şiş genelde hep soluna yatan bir bebek sağa dönmüyor bu yüzden kafası bile hafiften yamuk ben sağa çeviriyorum o sola illa dönüyor yanağı bundan kaynaklımı sis acaba diyorum başka bir seçenek aklıma gelmiyor.. özele götürdüm genetik bozukluk olabilir nöroloji götürmemi söyledi başka doktor götürdüm ben bişi göremiyorum dedi ama bariz sis belli yani kafama takmaya başladım