Kızlar merhaba,
Dün adet olmam gerekiyordu adetim önce leke şeklinde başlar ve 3-4 saat sonra sökülür.Dün gece leke geldi adet oluyorum sandım sabah baktım hala birşey yok.Öğleden sonra karnım ağrımaya başladı tekrar akıntı şeklinde geldi.Şuan gene birşey yok.9 aylık bebeğim var ödüm kopuyor hamile olabilirim diye.Çünkü ilk gebeliğimde kızımı bu şekilde öğrenmiştim adet günümde leke gelmişti ertesi gün kanama olmayınca test yapmıştım.Sizce emzirdiğim için yada oruç tutuyordum bu yüzden bir hormon değişikliğinden kaynaklanıyor olabilir mi