Pamukanne1 Bebeğim 3 aylık resmen memeğimle savaşıyor çoçuk tam emzireceğim bi çığlığı basıyor bırakıncada elini emmeye başlıyor yine emzirmeye çalışıyorum yine bağırıyor emzik biberon hiç bişeyde almıyor ne yapacağımı şaştım kaldım ya 😞
Cemile17 Pamukanne1 tam o dönemler de oluyor böyle benim bebeğimde öyleydi 3-4 aylık arası aynısını yapmıştı çok şükür geçti inşallah sizin de hemen geçer 🙏