Eeeee76 Vallahi asperox sarı gücü sıkıyorum genellikle kaka lekeleri çok zorluyo önce kaynar suda lekeyi bi yumuşatıyorum sonra asperox sarı gücü sıkıyorum çitiliyorum ya da duruma göre fırçayla sürtüyorum genellikle çarşaflarına falan daha kolay oluyo daha sonra sıcak suda duruluyorum beyaz sabunla tekrar çitiliyorum durulama işlemlerini hep sıcak suyla yapıyorum ondan sonra 30 derecede makinede yıkıyorum çiçek gibi hiç bi leke kalmıyor.Ayrıca asperoxa dair hiç birşey kalmıyo koku vs. yani tercih meselesi tabi ..