Alpaslan_annesi Montessori yatak kullanan anneler memnun musunuz uzun vadede kullanisli mi sizce 17 aylik bebegim kiyamasamda artik odasini ayirmak istiyorum hem mobilya hem dekorasyon vs fikir amacli gorsellerinizi bekliyorum 🌸
hunilimomm Alpaslan_annesi ben 17-18 aylıkken aldım kızıma tredyoldan asiiri memnunum uzun süre derken yine bı 6-7 yaşına kadar rahat kullanır şuan 4 yaşına giircek tek sıkıntısı çarşaf sermek zor kenarlara elim açıyor 😂😂
watermelonlove Alpaslan_annesi Merhabalar tek sorun çarşaf sermesi birde uyku seti alırsanız baza gibi aşağı dökümlü olmuyor ama ben çok sorun etmiyorum küçük zaten uyku setine ihtiyaç olmuyor. Ama çarşaf serme olayı sıkıntılı ahşap olduğu için sürekli toz alıyorum ama yinede seviyorum pişman değilim görselliği hoşuma gidiyor ilerde satar baza alırım kullandığımız yere kadar satmasam da uzun yıllar kullanılır malzemesi kaliteli olduktan sonra
Alpaslan_annesi hunilimomm görseli var mi acaba elinizde bende hep oteledim yalan yok birazda deprem korkusu yuzunden ayiramiyorum odasini ama boyle cok daha zor olacak buyuyor git gide eninde sonunda kendi odasina gecmesi gerek artik 🤷🏼♀️
hunilimomm Alpaslan_annesi https://ty.gl/n51c9gejar bizimkisi bu kiracı olduğum için öyle büyük çatılı felan almadım yerim yok cunki 3 kapaklı bı dolap aldım bulunduğum ilçede magzadan
Alpaslan_annesi watermelonlove yaa aslinda ben sedir modelleri de begeniyorum ama yuksek olmasini istemiyorum bi yandan aklim kalmadan rahat yatirabilmem icin montesoriler daha rahat olur diye dusundum birde cocuk odasina sanki daha cok yakisiyor montessori modeller
watermelonlove Alpaslan_annesi Evet çocuk odalarında şık duruyor baza alınca kenarına korumalık takıyorlar hiç güzel olmuyor yani ben görsel olarak sevmiyorum Montessori en azından kendinden korumalı yerle bir değil yere yakın yaptırın uzun yıllar kullanır yerle bir olanı uzun yıllar belki kullanamaz