Canim 4 ay 5 gunluk bebegim de aynı şekilde ben çözümü yatırarak emzirmekte buldum o da çok kolay olmuyor ama yan yatarak da emmiyor. Onu sırtüstü yatiriyorum kendim de üzerine kapanıp o şekilde emziriyorum. Komik bir duruş ve uzun sürünce kolun bacağın ağrıyor ama o doysun diye katlanıyorum işte. İstersen dene ve uykuluyken emzirme de ise yarar diye düşünüyorum.