ilon Bebeğim 3. aya kadar anne sütü içti şuan 9 ay 13 günlük neredeyse 5 aydır kabız oluyor hep mama değiştirdik kustu içmedi bir tek bebelac içiyor ondan sonra ek gıdalara özen gösteriyorum lif oranı yüksek besinler veriyorum hoşafıdır zeytinyağıdır kayısısıdır çorbasıdır suyudur sıvısıdır eksik etmiyorum ilaç zaten dulcosoft oralac şokol şözelti daha birkaç tane var hatırlayamıyorum ismini kullandık biraz iyi geldi ama yok yani her Allah’ın günü kabız artık sıvı veya yumuşak formda kaka yapsın diye dua eder oldum poposu da çatladı kabız ola ola elimden gelen her şeyi yapıyorum ama bir şekilde oluyor yine kabız doktora gittik bugün yine mama verme dedi e zaten anne sütü içmiyor mama vermesem ben bu kıza gece kalkınca ne vericem çorba yemek tarzı vermemem ki ya da nereye kadar onları vericem yani gerçekten ne atak ne diş ne gaz sancısı kabızlıktan çektiğimiz kadar başka hiçbir şeyden çekmedik ameliyat oldum göğsümden o yüzden sütüm kesildi tabi stres de cabası ama keşke hiç ameliyat falan olmasaydım da içseydi sütünü diyorum bazen böylesi çok zor çünkü 😏
MeReYa ilon Geceleri su verin isterseniz. Benim doktorum 6 aylık bebeğim için açlıktan değil alışkanlıktan uyanıyor demişti.
1Umut ilon oğlum yarın tam 6 aylık oluyor.1 aydır bizim de sorunumuz gabızlık.Ben yurt dışında yaşıyorum.Eczaneden fitil aldım onu veriyorum eğer 3 gün yapmazsa.Anne sütü içiyordu sadece,1 aydır ek gıdaya başladık,başlar başlamaz da gabızlık başladı 🤦🏻♀️
ilon MeReYa bazen uyanınca veriyorum ama zayıf da zaten ayına göre ya açsa aç karna su içirip şişirdiysem diye düşünüyorum kıyamıyorum ya