Erva42 Merhaba. Arkadaşlar oto koltuğu almaya karar vermiştik sıradan bi modelin sıfırını almaktansa iyi bi modelin 2.elini almaya karar vermiştik eşimle. Besafede karar kılmıştık. Ben uyurken eşim paylaştığım koltuğun pazarlığını yapmış ama koltukta iç straforunda kırılma varmış kullanıma engel değil demiş satan kişi. Sizce bu önemli mi yapıştırılır mı alınır mı bu koltuk yoksa alınmaz mı acil fikre ihtiyacım var
S_x_w Erva42 almayın derim ben isofixlisini kullanıyorum..yapışma uzun ömürlü olmaz bu defa orası çökük kalır çocuk rahat edemez diye düşünüyorum
Erva42 İsofixli model fiyat olarak da 1600 e anlaşmışlar. İsofixli modelleri çok yüksekti bugün bi bakmıştım da acil yorum bekliyorum lütfen
RuzgarMommys Oto koltukları 2. El alınmaz canım ya :/ Parana göre al ama sıfır al Kaza geçirmiş olur kırık olur tehlikeli Hem de zaten bunun straforu kırık diyorsun bu da önemli yani koruyuculuğu az tehlikeli:/ bence almayın