Kızlar hayırlı geceler öncelikle.. Oğlum bir hafta sonra nasipse 16 aylık olacak.. Çok mu çok hareketli ve sürekli bağırıyor istediği herşeyi bağırarak yaptırma çabasında.. Bu sürecin geçici olduğunu biliyoruz elbette eşimde ben de anca ister istemez geriliyoruz.. Biri şikayete gelip kapıya dayanacak diye.. Avazı çıktığı kadar bağırıyor çünkü.. Bu süreci en kolay nasıl atlatabiliriz?? Gün içinde hergün parka götüyüorum yürüyüş yapıyoruz evde de etkinlikler yapıyoruz ara ara.. Ama bu bağırmanın önüne nasıl geçeceğiz bilemedim