Miraykus7 Merhaba yenidoğan için kullandığınız ıslak mendil ve pişik kremi nedir. Biz sleepy kullanıyoruz ama dokusu bana biraz sert geliyor pişik kreminde içeriği temiz ürün arıyorum yardımcı olur musunuz
Nevasmom Miraykus7 uni baby yenidoğan ıslak mendilinden çok memnunum ben. Bepanthol pişik kremi kullanıyorum bebeğim hassas ciltli olduğundan her bez değişiminde sürüyorum bezi de prima premium care. Hiç pişik olmadı şükür
Sedasss Miraykus7 Üni baby yenidoğan ıslak mendil kullanıyorum pişik kremi de bepantol almıştım hiç kullanmadım ama doktorumuz hamazinc diye Çinlo içerikli pişik kremi yazdı onu kullanıyorum çok memnunum herkese de tavsiye ediyorum bittikçe alıyorum fiyatı da 40 tl
Miraykus7 Nevasmom bepanthol için içeriği temiz değil demişlerdi aldım ama hiç kullanmadım sizde her hangi bir yan etki oldu mu
Nevasmom Miraykus7 olmadı bazen bezin kenarı bebeğin cildini tahriş ettiğinde ya da etin boğum yerleri pişik olduğunda sürüyorum tek seferde geçiriyor
Semanuripek Islaj mendil olarak fresh & soft yeni doğan kullanıyorum. Çok çok memnunum. Mutlaka denemelisin.
burcukoksalll Slepy newborn kullanıyorum hem içeriği temiz hem kalın hemde yumuşak bence. Pişik önleyici olarak mustela kullanıyorum içeriği %100 temiz değil sanırım ama en iyi o geldi.