Kızlar benim oğlum daha 2,5 aylık sadece anne sütü veriyorum. Gayet doyması iyi. Çişini ve kakasını da rahatlıkla yapıyor. Her beslenme sonrası gazı da çıkıyor. Ancak ne olursa olsun o eli ağzından çıkmıyor. Bazen iki elini sokmaya çalışıyor bazen bir elini bütün emiyor. Bazen de parmaklarını emiyor. Ama görmeniz lazım nasıl şapırdatıyor anlatamam. Ne yapmam lazım ya sizde de böyle bir durum yaşayan var mı?