Edakan Kızlar bebeğim yüz üstü uyumayı seviyor ve sadece öyle uykuya güzel dalıyor 3. Aya girdik yeni önerileriniz varsa bekliyorum🙏🏻
Fndkurdu Edakan bizim ben işte öyleydi bizde 3aykık sayılırız ama şuan sünnet olduğu için normal yatmaya alıştı. Önceden koysamda uyumazdı o şekilde 5 dk demez uyanırdı ama mecbur alıştık
Sibelmuc Edakan ne için öneri? bebeğiniz dönebiliyor mu? benimki de bir aydır karın üstü yatıyor doktor dönüyorsa hiç korkma dedi. gaz sorunu için ideal aslında öyle yatması ama tedirgin mi oldunuz? ben iki hafta sabaha kadar çevirdim korktuğum için de bişey olmazmış meğer.
_mom30 Bizde oyleydik suan 2 yasina girecek hala ara ara oyle yatar Biz o dondukce duze dondurduk 1.5 yasindan sonra Bebek arabadinda da o sekil uyutmaya basladik alisti Aman cok dikkat edin o pozisyon cok riskli en cok bebek olumlerinin oldugu pozisyonmus
tedbea Benim oğlumda hep öyle yatar 3 aylıktan beri. Kafasını kaldırıp pozisyon değişebiliyorsa işini kendi halledebilir gibi. Ama eğer hareketleri size güven vermiyorsa dikkat edin yine de