Evimamin031120 Hanımlar merhaba ben 2.5 aylık oğluma bu takımı aldım LCW dan ama bir takım daha almak istiyorum siz nerelerden aldınız ömeri olsun bana da
Sdmgc Evimamin031120 trendyoldan Necix Bebe markalı müslin bi salopet takım aldım bende bebeğim 5 aylık
Evimamin031120 Katun baktım ama güzel bulamadım maalesef bi de yeni gelenler hep kısa kollu ve şort henüz o zaman onları giymesi soğuk olur diye düşünüyorum 🥲