Adarolo Merhaba , bebek tarhanasi almak istiyorum fakat ne alacağımı bilemedim. Bir sürü de marka var. Kullandığınız, memnun kaldığınız bir ürün var mi
Adarolo Minik-1 benimde evimde bizim yaptığımız tarhana var ama içinde domates olduğu için vermiyorum. Domates bebeklerde alerjiye sebep olabiliyor. Dikkat etmenizi öneririm
KumsalDerya Minik-1 hayır tabikide daha organik annemden alıyorum hep hicbirsey olmadı olmuyor dışardan aldığın neyin ne olduğu belli değil
Minik-1 Adarolo yaa bunu hiç düşünmemiştim teşekkür ederim bende organik bakim o zaman riske atmaya gerek yok 😦🫶🏻
mucizevar Adarolo Og markadan çok memnundum uygun diye son siparişi makarna lütfenden vermiştim ama og yerini tutmaz bence
kasimonbes Adarolo sebos geleneksel koy urunleri. İnstagramda var yeni kesfettim efsane bir kadin. Kendi yapıyor kendi ekiyor kendi biçiyor. Videolarini izleyin mutlaka. Bunun disinda trendyolda ketox sayfasi 👍
Merhaba10 Adarolo nerden alırsan al içindekiler bölümüne muhakkak bakmanı öneririm çünkü bebek tarhanası dşye sadece biber yoğurt ve un la yapılıyor daha zengin içerikli güzel probiyotikli almanı öneririm